Thursday 21 February 2013

Doaku buat anak didikku...aminn

Bila masuk kelas 4 amanah aku slalu hepy (tahun ni aku jadi guru kelas 4 amanah). Wlupun nama kelas ni sinonim dgn kelas corot tpi tahun ni xda streaming murid so dah campur2 ler..aku rasa mcm terbayar penderitaan aku thun lalu ajar 4 amanah mcm setan kecik adoiii ehh aku tak tipu ya Allah...punya nakal gilaa tapi aku tak doakan dorg jadi setan gondol smpai bila2 taw..aku hrp lmbat laun dorg akan jadi 'manusia' juga aminnn...
Hari ni aku buat ulangkaji utk ujian mgu dpn so aku sental otak dorg hbs2an dorg nak aku buat kuiz so aku ikutkn jelah mmg dorg hepy gila tp adalah dua tiga org yg mmg pemalas tegar...haram nk nulis apa pun...kena cubit pun sama je jadi aku geram aku cakap kat kelas "kawan2...mari kita berdoa sama2...ya Allah ya Tuhanku tukarkan kanlah si polan (aku sebut nama budak2 tu) jadi budak yg rajin dan pandaiiii...aminnnnnn" semua murid2 amin ramai2 yg klakarnya org yg kn doa pun sungguh2 aminkan hahaha...
Hai la budakkk...kadang2 klakar kadang2 rasa mcm nk geget sekor2..tp aku mmg brharap sgt dorang akan jadi manusia bila besar nanti..simpang malaikat 44 klu nnt aku dah tua Font BESAU lg kt dada akhbar bekas anak murid aku penjenayah besar...=_="
Semoga Allah perkenankan doa kami tadi...aminn...
P/s: aku doa gak supaya aku dpt anak kembar ekekeke...biorla klu korg nk gelak...ada aku kesah muahahahaha

No comments:

Post a Comment